مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-08اقتصادي

«مانکن» از آسیب های اجتماعی زنجان می گوید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاوره رسانه ای پروژه، تولید فیلم کوتاه «مانکن» به نویسندگی و کارگردانی سید حمید کرمانی بعد از 6 جلسه فیلم برداری در استان زنجان به پایان رسید و هم اکنون مراحل پایانی پس تولید را پشت می گذارد.

- سید حمید کرمانی در پنجمین فیلم کوتاه خود به مساله آسیب های اجتماعی شهر زنجان پرداخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاوره رسانه ای پروژه، تولید فیلم کوتاه مانکن به نویسندگی و کارگردانی سید حمید کرمانی بعد از 6 جلسه فیلم برداری در استان زنجان به پایان رسید و هم اکنون مراحل پایانی پس تولید را پشت می گذارد.

این فیلم کوتاه به سفارش شهرداری و استانداری استان زنجان و با توجه به اهمیت حوزه آسیب اجتماعی و افزایش تکدی گری در سطح شهر، تهیه و تولید شده است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه مانکن آمده است: گروهی از زنان بی سرپرست توسط مافیای تکدی گر در شهر به صورت حرفه ای گدایی می کنند که با ورود ماموران شهرداری شرایط تغییر می کند.

رضا یاوری، سمانه نوروزی، فرهاد ابوالفضلی، علی عماری، کبری شعبانی، لیلا قلندری، نوید چهران و پرنیا کیانی، بازیگران اصلی فیلم کوتاه مانکن هستند و در این فیلم کوتاه بالغ بر 110 هنرور به کار گرفته شده است که برخی از آن ها شامل محمد عطا بیات، حسین بهرامی، روما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مانکن» از آسیب های اجتماعی زنجان می گوید

«مانکن» از آسیب های اجتماعی زنجان می گوید