مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-14سياسي

گودرزی: لایحه تعطیلی دو روز آخر هفته ادارات زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود هیأت رییسه مجلس لایحه تعطیلی دو روز آخر هفته ادارات را هر چه سریعتر در دستور کار صحن مجلس قرار دهد.

- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود هیأت رییسه مجلس لایحه تعطیلی دو روز آخر هفته ادارات را هر چه سریعتر در دستور کار صحن مجلس قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین گودرزی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، خطاب به وزیر دفاع، بیان کرد: علی رغم اینکه چندبار به معاونین مربوطه تذکر داده ام، از خودتان درخواست می کنم با اعزام بازرس ویژه نسبت به رعایت قانون بومی گزینی در جذب های دو سال اخیر مجتمع صنایع دفاعی دورود و مجتمع کشت و صنعت سازمان اتکا در این مجتمع موضوع را بررسی و تصمیم گیری انقلابی کنید.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سوی دیگر محیط زیست استان لرستان از صدور مجوز مثبت یا منفی استعلام شرکت فولاد که توسط بخش خصوصی در دورود در شرف احداث است، ممانعت می کند.

انتظار داریم تصمیم عاجلی در این خصوص گرفته شود چرا که شهرستان دورود نیازمند اشتغال زایی است و بخش خصوصی تأمین سرمایه کرده و یک صنعت بزرگ را ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزی: لایحه تعطیلی دو روز آخر هفته ادارات زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد

گودرزی: لایحه تعطیلی دو روز آخر هفته ادارات زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد