مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 06:502023-07-24پزشكي

شاخص تخت بیمارستانی در خراسان شمالی 50 درصد کمتر از میانگین کشوری


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با اشاره به اینکه شاخص تخت بیمارستانی در خراسان شمالی 50 درصد کمتر از میانگین کشوری است، - ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با اشاره به اینکه شاخص تخت بیمارستانی در خراسان شمالی 50 درصد کمتر از میانگین کشوری است، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و تکمیل پروژه های در حال اجرا، در آینده ای نزدیک شاهد ارتقای این شاخص مهم در حوزه سلامت استان خواهیم بود.

دکتر شاهین فر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با اولویت قرار دادن توزیع عادلانه خدمات بهداشت و درمان، بهبود شاخص تخت های بیمارستانی را به طور ویژه مورد توجه قرار داده ایم.

وی از خروج شاخص تخت های بیمارستانی از کما خبر داد و با تأکید بر اینکه تخت های بیمارستانی یکی از مهم ترین شاخص های حوزه سلامت و درمان است، افزود: سرمایه گذاری در این بخش از اهمیت ویژه ای در بهبود سلامت عمومی جامعه برخوردار است، اکنون میانگین کشوری تخت های بیمارستانی به ازای هر هزار نفر 1.

8 و این شاخص در خراسان شمالی 50 درصد کمتر از میانگین کشوری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه به زودی با توسعه مراکز درمانی، عبوری موفق از میانگین کشوری تخت های بیمارستانی خواهیم داشت، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص تخت بیمارستانی در خراسان شمالی 50 درصد کمتر از میانگین کشوری

شاخص تخت بیمارستانی در خراسان شمالی 50 درصد کمتر از میانگین کشوری