مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-19حوادث

وقوع 29 مورد آتش سوزی در مراتع و جنگل های استان زنجان طی دو ماه گذشته


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به آتش سوزی های اخیر در مراتع استان، گفت: بی توجهی برخی باعث بروز خسارت به مراتع و جنگل ها می شود.

- ایسنا/زنجان فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به آتش سوزی های اخیر در مراتع استان، گفت: بی توجهی برخی باعث بروز خسارت به مراتع و جنگل ها می شود.

سرهنگ عباس عباسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در فصل بهار با توجه به حجم بارندگی در استان زنجان و رطوبت موجود در هوا هیچ گونه آتش سوزی در مراتع را نداشتیم ولی با شروع فصل تابستان روند آتش گرفتن مراتع و جنگل ها در نقاط مختلف استان با توجه به حجم بالای علف هرز افزایشی شد.

وی تصریح کرد: از تیرماه امسال تا 28 مردادماه 29 مورد آتش سوزی در استان گزارش شده است که عمده آن مربوط به شهرستان طارم بوده است.

البته به لحاظ وسعت شهرستان زنجان با 54 هکتار ، سلطانیه با 38 هکتار و طارم با 28 هکتاز رتبه های اول تا سوم را دارند با این حال تعداد آتش سوزی در مراتع طارم زیاد بود ولی خوشبختانه با حضور به موقع شاهد بروز خسارت کم به این مناطق بودیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه نیروهای منابع طبیعی به همه تجهیزات مورد نیاز برای مهار آتش مجهز هستند، افزود: همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا در این رابطه مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 29 مورد آتش سوزی در مراتع و جنگل های استان زنجان طی دو ماه گذشته

وقوع 29 مورد آتش سوزی در مراتع و جنگل های استان زنجان طی دو ماه گذشته