مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-20اقتصادي

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در شفت


فرماندار شفت با اشاره به لزوم مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در دستور کار دستگاه های ذیربط شهرستان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی امروز یکشنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با ساخت ساز غیر مجاز شهرستان اظهار کرد: تخریب و قلع و قمع راه حل مقابله نیست بلکه باید تخلفات هرچه سریع تر شناسایی و از پیشرفت ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری به عمل آید.

فرماندار شفت با اشاره به افزایش بی رویه تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق جنگلی، حاشیه شهرها و سودجویی دلالان و برخی از بنگاه داران گفت: همکاری و حمایت دستگاه های قضایی و انتظامی در برخورد با هرگونه تخلفات ساختمانی ضروری است.

وی تصریح کرد: اعضای کارگروه در رسیدگی به تخلفات ساختمانی از بدو امر اهتمام جدی داشته باشند و از عوامل بازدارنده و تمامی ابزارهای قانونی برای برخورد و پیشگیری از ساخت و سازها و تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی زراعی و باغی استفاده کنند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه برخورد و نظارت مقطعی و تعلل و اغماض در اجرای قانون و ضوابط موجب تخلف افراد در آن مقطع می گردد، گفت: نظارت و کنترل از مبنا و ابتدای عملیات ساخت بنا باید اعمال شود تا در مسیر اجرا هم مدیران اجرایی و نظارتی با مشکل مواجه نگردند و هم شخص سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در شفت

لزوم برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در شفت