مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-10اقتصادي

واحدهای تولیدی نباید تعطیل شوند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر برخی مسائل از رونق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صولت مرتضوی امروز پنجشنبه در بازدید از شرکت چوکای تالش و نشست با مدیران این مجموعه، اظهار کرد: چوکا باید به روزهای اوج خود برگردد و این مهم با تلاش، همدلی و همراهی تحقق می پذیرد.

وی با اشاره به ظرفیت مغفول مانده صنایع چوب و کاغذ چوکا افزود: استفاده از تمام ظرفیت این کارخانه در راستای اشتغال و تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مشکلات حقوقی این مجموعه حل و فصل شود، گفت: هیچ مجموعه ای تولیدی نباید به خاطر برخی مشکلات و مسائل جزیی از رونق بیفتد و تعطیل شود.

مرتضوی با بیان اینکه املاک متصرفی چوکا تعیین تکلیف شود، اضافه کرد: در نشستی با محوریت استاندار و رییس کل دادگستری گیلان مسئله املاک متصرفی این مجموعه حل و فصل شود.

وی از تشکیل کارگروه حفاظت و صیانت از اموال چوکا در گیلان خبر داد و افزود: این کارگروه باید چالش های پیش روی این مجموعه مورد بررسی قرار دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه عایدات مولدسازی این مجموعه در تالش هزینه می شود، گفت: چوکا متعلق به گیلان و شهرستان تالش است و باید برای این منطقه منتفع باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی نباید تعطیل شوند

واحدهای تولیدی نباید تعطیل شوند