مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-21بين الملل

پیشروی ارتش اوکراین در باخموت و حملات گسترده پهپادی به روسیه


نیروهای اوکراینی طی هفته های گذشته روستاها و ارتفاعات جنوب و شمال باخموت را بازپس گرفته اند و تلاش می کنند که نیروهای روسی را که از ماه می گذشته به اشغال خود در آورده اند را به محاصره در بیاورند ولی با مقاومت شدیدی در این شهر مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از الجزیره، هانا مالیار معاون وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد که ارتش این کشور هفته گذشته 3 کیلومتر دیگر در شهر باخموت در منطقه دونتسک را بازپس گرفته است.

مالیار تأکید کرد که ارتش اوکراین در جنوب باخموت در حال پیشروی است.

هانا مالیار، معاون وزیر دفاع اوکراین در رسانه اجتماعی اعلام کرد که ارتش این کشور هفته گذشته 3 کیلومتر مربع از اراضی شهر باخموت در شرق اوکراین را آزاد کردند.

وی با بیان اینکه ارتش اوکراین به پیشروی خود در جناح جنوبی شهر باخموت ادامه می دهد، ابراز داشت: در هفته گذشته 3 کیلومتر مربع دیگر در این منطقه آزاد شد؛ می توان گفت در مجموع مساحت 43 کیلومتر مربع در باخموت آزاد شده است.

مالیار تصریح کرد که نیروهای اوکراینی طی هفته های گذشته روستاها و ارتفاعات جنوب و شمال باخموت را بازپس گرفته اند و تلاش می کنند که نیروهای روسی را که از ماه می گذشته به اشغال خود در آورده اند را به محاصره در بیاورند ولی با مقاومت شدیدی در این شهر مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشروی ارتش اوکراین در باخموت و حملات گسترده پهپادی به روسیه

پیشروی ارتش اوکراین در باخموت و حملات گسترده پهپادی به روسیه