مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-15دانش

ظرفیت دانشگاه ها برای تحقق قانون جهش دانش بنیان به کارگیری می شود


معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ظرفیت دانشگاه ها برای تحقق قانون جهش دانش بنیان و حل مشکلات صنایع به کارگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان صالحی، ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در مورد برنامه های سفر به زنجان اظهار کرد: برای انجام برخی هماهنگی ها و برخی جلسات و توافقات در استان زنجان حضور یافتم و هم از دانشگاه زنجان و دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه بازدیدی خواهیم داشت.

وی برگزاری جلسه با استاندار زنجان را مفید ارزیابی کرد و گفت: زنجان یک ویژگی خوبی دارد که استاندار آن نیز دانشگاهی بوده و از نظر علمی و فناوری فردی برجسته است، بنابراین در مواردی که مطرح می شود از ما جلوتر هستند.

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: این دید کمک می کند مسائل مربوط به فناوری، پژوهش و حوزه علوم و تحقیقات رشد زیادی داشته باشد و از این اهرم ها برای حل مشکلات صنعت و جامعه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مذاکراتی که داشتیم که چطور بتوانیم حداکثر استفاده را در قانون جهش دانش بنیان داشته باشیم، عنوان کرد: در این قانون پیش بینی شده که دانشگاه می تواند در حل مشکلات صننایع مختلفی که در استان وجود دارد، نقش آفرینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت دانشگاه ها برای تحقق قانون جهش دانش بنیان به کارگیری می شود

ظرفیت دانشگاه ها برای تحقق قانون جهش دانش بنیان به کارگیری می شود