مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-09سياسي

خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند


فرماندار رودان از خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان یاد کرد ,و گفت: توسعه پایدار در گروی مطالبه گری اهالی رسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، عبدالرضا سالاری فرماندار رودان امروز  در جمع خبرنگاران شهرستان رودان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت:  17 مرداد به نام روز خبرنگار مزین شده و یادآور رشادت های شهدای عرصه اطلاع رسانی و شهید گرانقدر محمود صارمی است.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد مثبت خبرنگاران رودان گفت: اصحاب رسانه رودان همواره در راه بیان عملکرد نظام جمهوری اسلامی پیشگام بوده اند.

وی افزود: خبرنگاران نقطه اتصال مردم و مسوولان هستند و اگر بخواهیم مشکلات مردم را پیگیری کنیم خبرنگاران مطالبه گر واقعی هستند و در یک کلام توسعه پایدار در گرو مطالبه گری است.

وی تصریح کرد:  در نقطه مقابل مسوولان هم  انتقاد پذیر باشند چرا که بهترین راه  توسعه شهرستان   بیان ظرفیت ها و پتانسیل های از طریق رسانه ها است.

وی تاکید کرد: باید زمینه برای ارتقاء ظرفیت های خبرنگاری و رسانه ای در شهرستان فراهم شود.

سالاری، کار خبرنگاری را بسیار سخت و پر مشقت دانست و گفت: خبرنگاران گوش شنوا مردم باشند و هم حرف مردم را بشنود و زبان گویا مردم باشند و مطالبات را به پیشنهاد تبدیل و ارایه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند

خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند