مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-08اجتماعي

اهدای یک میلیون و 888 هزار سی سی خون در دهه اول محرم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: به مناسبت آغاز ماه محرم و با تاسی از فرهنگ حسینی (ع)، - رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح دقیق و ارائه آمار تکمیلی خدمات اعضا و داوطلبان این جمعیت در دهه اول محرم امسال پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: به مناسبت آغاز ماه محرم و با تاسی از فرهنگ حسینی (ع)، خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر پررنگ تر از همیشه، خدمت رسانی به عزاداران در اقصی نقاط کشور و عزت جویان مناطق کمتر برخوردار را در دستور کار خویش قرار دادند.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در همین راستا و همسو با طرح حمایت ماندگار، هزاران نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور در مراکز انتقال خون کشور و پایگاه های سیار این سازمان، پویش نذر خون حسینی (ع) را با اهدای یک میلیون و 888 هزار و 90 سی سی خون سالم به بیماران و نیازمندان فرآورده های خونی، به اجرا درآوردند.

سلیمی افزود: صد ها مجلس سوگواری و عزاداری اباعبدلله الحسین (ع) با حضور پرشور داوطلبان و جوانان در قالب هیأت حضرت علی اکبر (ع) و با مشارکت و حمایت خیرین برپا و 630 هزار و 315 پرس غذای گرم بین عزاداران حسینی (ع) و نیازمندان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یک میلیون و 888 هزار سی سی خون در دهه اول محرم

اهدای یک میلیون و 888 هزار سی سی خون در دهه اول محرم