مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-24ورزشي

مجوز ویژه بازی های آسیایی برای کماندار همیشه غایب!


کمیته ملی المپیک با تکیه به شعار کیفی گرایی اقدام به کاهش سهمیه ها برای بازی های آسیایی کرده اما ازطرفی شرایط اعزام ورزشکاری را مهیا کرده که جایی در اردوها و مسابقات دو سال اخیر نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمیته ملی المپیک هنوز از نسخه نهایی فهرست کاروان ورزش ایران و نام ورزشکاران و تیم های اعزامی به بازی های آسیایی به صورت رسمی رونمایی نکرده است اما برخی تغییرات اعمال شده در این فهرست، ابهامات و انتقادات زیادی را متوجه مسئولان این کمیته و در مجموع دست اندرکاران کاروان اعزامی به هانگژو کرده است.

تغییرات اخیر اعمال شده در کاروان ورزش ایران با حذف سهمیه انفرادی و تیمی برخی رشته ها، آنهم به صورت پنهانی و بی هیاهو انجام شده است.

در این میان اما سهمیه هایی هم اضافه شده مانند سهمیه ویژه ای که به تیروکمان بابت اعزام زهرا نعمتی اختصاص داده شده و اتفاقا همین یک مورد به اندازه تمام ریزش های صورت گرفته، عجیب و سوال برانگیز است؛ هم به خاطر نادیده گرفتن شرایط غیرحرفه ای خود ورزشکار و هم چشم بستن روی شعار و هدفِ تعیین شده.

سهمیه ویژه هانگژو برای کماندار همیشه غایب زهرا نعمتی و شرایط تمرینی و رقابتی او یکی از مجهولات بزرگ ورزش کشور طی دو سال اخیر بوده است چراکه این کماندار بعد از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو به یکباره از اردو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ویژه بازی های آسیایی برای کماندار همیشه غایب!

مجوز ویژه بازی های آسیایی برای کماندار همیشه غایب!