مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-06اقتصادي

توزیع بیش از 74 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان شفت


فرماندار شفت با اشاره به توزیع بیش از 74 میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان گفت: مدیران در جذب اعتبارات برای پروژه های شهرستان شفت تلاش مضاعف داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی ظهر یکشنبه در نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی شفت در سال جاری ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: اعتبارات کمیته برنامه ریزی از سه محل تملک دارایی های سرمایه ای استانی، قانون استفاده متوازن و 3 درصد نفت و گاز توزیع می شود.

وی با بیان اینکه، تخصیص، توزیع و هزینه اعتبارات باید با توجه به برخورداری مناطق از سهم متوازن، عادلانه و سرعت بخشی به روند اجرای پروژه ها و ادامه خدمات رسانی صورت پذیرد، افزود: با توجه به کمتر توسعه یافته بودن شهرستان در حوزه های گوناگون امسال با رشد 40 درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته روبه رو هستیم.

نقدی بر لزوم کار جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان برای رفع محرومیت از چهره شهرستان تاکید کرد و گفت: در سال جاری بیش از 74 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان شفت توزیع می شود.

فرماندار شفت از اختصاص این اعتبار در قالب 136 پروژه به شهرستان شفت خبر داد و گفت: 40 درصدی میزان اعتبارات سال جاری با توجه به سال گذشته رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 74 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان شفت

توزیع بیش از 74 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان شفت