مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14پزشكي

تشکیل تیم های ویژه برای پیشگیری و شناسایی بیماری های واگیر در اربعین


مدیر و اعضای هیات علمی انستیتو پاستور ایران با حضور در ساختمان صلح هلال احمر و در دیدار با دکتر کولیوند، آمادگی خود را برای تشکیل تیم های مشترک برای پیشگیری و شناسایی بیماری های واگیر در عراق اعلام کردند.

- مدیر و اعضای هیات علمی انستیتو پاستور ایران با حضور در ساختمان صلح هلال احمر و در دیدار با دکتر کولیوند، آمادگی خود را برای تشکیل تیم های مشترک برای پیشگیری و شناسایی بیماری های واگیر در عراق اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مدیر و اعضای هیات علمی انستیتو پاستور ایران با حضور در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر و در دیدار با دکتر کولیوند، آمادگی خود را برای تشکیل تیم های مشترک برای پیشگیری و شناسایی بیماری های واگیر در عراق اعلام کردند.

دکتر پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر در این دیدار ضمن تاکید بر همکاری با انستیتو پاستور در خصوص پشتیبانی مراسم اربعین در حوزه سلامت و بهداشت گفت: مقرر شد تا در حوزه اربعین همکاری های لازم میان جمعیت هلال احمر و انستیتو پاستور انجام تا مراسمی ایمن تر برگزار شود.

وی افزود: همکاری در حوزه واکسیناسیون، تشخیص بیماری ها و هم افزایی در حوزه نیروی انسانی متخصص می تواند نتایج مثبت و ملموسی در پی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های ویژه برای پیشگیری و شناسایی بیماری های واگیر در اربعین

تشکیل تیم های ویژه برای پیشگیری و شناسایی بیماری های واگیر در اربعین