مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 00:402023-08-16سياسي

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران می تواند نقش راهیان نور را داشته باشد


باید در حفظ امانت دفاع مقدس و این سرمایه عظیم معنوی و تربیت باتمام وجود و تمام قد به میدان آمده و همکاری داشته باشیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در دیدار محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: زنان و مردان ما با تلاش برای پیروزی انقلاب اسلامی، برگ زرین پرافتخاری را در تاریخ کشور بر جای گذاشتند.

محمدی لایینی با اشاره به اقدامات بارز بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، افزود: امیدواریم مسؤول جدید بتواند پروژه را به پایان آن طراحی که انجام گرفته برساند؛ هشت سال دفاع مقدس نه متعلق به خانواده های شهداست، نه ما، نه شخص امام و رهبر و نه کسی بلکه متعلق به خدا، تاریخ اسلام و نسل های آینده است.

وی تاکید کرد: همه ما باید این امانت و سرمایه عظیم تربیتی، حماسی، جهادی، انقلابی و ایثاری به نام دفاع مقدس را حفظ کرده و به نسل های نو و آینده منتقل کنیم، گفتمانی را بر محور این ارزش ها برای همیشه در جامعه ترتیب بدهیم و برای ما متن باشند و به حاشیه نروند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: باید در حفظ امانت دفاع مقدس و این سرمایه عظیم معنوی و تربیت باتمام وجود و تمام قد به میدان آمده و همکاری داشته باشیم، اصلا نهادها و ارگان هایی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران می تواند نقش راهیان نور را داشته باشد

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران می تواند نقش راهیان نور را داشته باشد