مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-07سياسي

تلاش دشمن در کاهش مشارکت مردم در انتخابات بیهوده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: توطئه دشمن در کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تلاشی بیهوده و عبث است.

- رضا قاسمیان در گفت وگو با چهار راهبرد انتخابات مورد توجه و تمرکز است تا ما بتوانیم در این سرفصل ها به اهداف شایسته ای در اعتلای نظام اسلامی دست پیدا کنیم.

وی موضوع اول را امنیت انتخابات اعلام و خاطرنشان کرد: خود انتخابات امنیت ساز است و در سایه مشارکت بالای مردم در انتخابات امنیت پایدار کشور نیز تأمین می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از سلامت انتخابات به عنوان دومین راهبرد اساسی یاد کرد و گفت: برای تأمین سلامت انتخابات نقش همه احزاب، گروه ها و دستگاه های اجرایی بسیار مهم و اساسی است و سلامت انتخابات می تواند زمینه ساز وثوق و اعتماد بیشتر باشد.

قاسمیان راهبرد سوم را رقابت سالم و راهبرد چهارم را جلب مشارکت حداکثری عنوان کرد و گفت: هرچقدر تعداد داوطلبان و کاندیداهای انتخابات مجلس بیشتر باشد فضای رقابتی و جلب مشارکت مردمی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: مجلس به دلیل آنکه در رأس امور است و رکن تصمیم گیری و تصمیم سازی در کشور است جایگاهی بی نظیر دارد و نمایندگان مجلس نیز با توجه به این ابهت می توانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن در کاهش مشارکت مردم در انتخابات بیهوده است

تلاش دشمن در کاهش مشارکت مردم در انتخابات بیهوده است