مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-10بين الملل

کنگره آمریکا: خانواده بایدن از روسیه پول گرفتند


کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا رسیدهایی را منتشر کرد که نشان می دهد هانتر بایدن، پسر رییس جمهوری کنونی ایالات متحده از طریق معامله با پشتوانه نام خانوادگی اش، - از روسیه، اوکراین و قزاقستان پول دریافت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، این کمیته می گوید که انتقال 20 میلیون دلار از منابع خارجی به شرکت هانتر بایدن را شناسایی کرده است که آن ها آن را جبهه ای برای فروش دسترسی به شبکه بایدن در زمانی که پدرش بین سال های 2009 تا 2017 معاون باراک اوباما بود، توصیف می کنند.

جیمز کومر، جمهوری خواه اهل کنتاکی و رییس کمیته مذکور گفت: در دوران معاونت جو بایدن، هانتر بایدن او را به عنوان برند فروخت تا میلیون ها دلار از الیگارش های قزاقستان، روسیه و اوکراین پول بگیرد.

به نظر می رسد هیچ خدمات واقعی ای به جز دسترسی به شبکه بایدن، از جمله خود جو بایدن، ارائه نشده است و به نظر می رسد هانتر بایدن به این نتیجه رسیده است.

سومین سند بانکی که جیمز کومر تاکنون منتشر کرده، حواله ای را در 14 فوریه 2014 از الیگارش روسی به نام یلنا باتورینا به شرکت روزمونت سنسا تورنتون که توسط هانتر بایدن و شریک تجاری او به نام دوون آرچر اداره می شود، نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره آمریکا: خانواده بایدن از روسیه پول گرفتند

کنگره آمریکا: خانواده بایدن از روسیه پول گرفتند