مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-22سياسي

مردم در انتخابات آینده موضع گیری های منفعت طلبانه نمایندگان را فراموش نمی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی در بیانیه ای نسبت به موضوع دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی حوزه انتخابیه انتقاد و اعلام کرد که مردم بصیر و فهیم استان قطعا در انتخابات آتی ملاحظه این گونه .

- شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی در بیانیه ای از مواضع منفعت طلبانه سه تن از نمایندگان این استان در خصوص بخشنامه وزارت کشور به فرمانداران، انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی در بیانیه ای نسبت به موضوع دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی حوزه انتخابیه انتقاد و اعلام کرد که مردم بصیر و فهیم استان قطعا در انتخابات آتی ملاحظه این گونه موضع گیری های منفعت طلبانه را خواهند داشت و اظهارنظر های عوام فریبانه نیز مانع از تحقق این امر نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است: اهمیت سال منتهی به انتخابات با تاکید بر چهار مولفه مهم مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در کشور و نیز تاکیدات مقام معظّم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات قوی و پرشور که خنثی کننده توطئه دشمنانی است که از چندی قبل آتش توپخانه خود را به سمت انتخابات نشانه رفته اند بر هیچکس پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات آینده موضع گیری های منفعت طلبانه نمایندگان را فراموش نمی کنند

مردم در انتخابات آینده موضع گیری های منفعت طلبانه نمایندگان را فراموش نمی کنند