مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-07سياسي

راه اندازی آزمایشگاه فناوری های نوین تجارت و مالی در دانشگاه تهران


رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از مصوبه شورای پژوهشی دانشگاه تهران برای راه اندازی آزمایشگاه فناوری های نوین تجارت و مالی خبر داد.

- رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از مصوبه شورای پژوهشی دانشگاه تهران برای راه اندازی آزمایشگاه فناوری های نوین تجارت و مالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم آقازاده با اعلام این خبر، درباره آزمایشگاه فناوری های نوین تجارت و مالی، گفت: هدف از راه اندازی این آزمایشگاه این است که با رویکرد کاربردی و حرفه ای، خدمات تخصصی در ارتباط با دو حوزه مسائل تجاری و مسائل مالی به صنعتگران و فعالان و بازارهای داخلی و بین المللی ارائه شود.

دانشیار دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، افزود: آزمایشگاه فناوری های نوین تجارت و مالی به کسب وکارها، سازمان ها و شرکت های فعال در بازارهای مختلف کمک می کند که به صورت حساب شده در فعالیت های تجاری و مالی عمل کنند و فعالیت های خود را بر اساس بررسی و پژوهش سامان دهند.

این آزمایشگاه فرصتی را برای ذی نفعان و فعالان بازارهای مختلف فراهم می کند تا پیشاپیش از نتایج و عواقب تصمیماتی که اتخاذ می کنند، آگاه شوند و بدون پیش بینی و تحلیل های لازم عمل نکنند.

دکتر آقازاده افزود: تست های فنی و تخصصی در حوزه های تجاری اعم از ورود به یک بازار، خروج از بازار، ایجاد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه فناوری های نوین تجارت و مالی در دانشگاه تهران

راه اندازی آزمایشگاه فناوری های نوین تجارت و مالی در دانشگاه تهران