مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-26اقتصادي

افتتاح 15 واحد بومگردی با اعتباری بیش از 13 میلیارد در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ولی جهانی،  مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: 15 اقامتگاه بوم گردی با اعتباری بیش از 13 میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری می رسد.

- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: 15 واحد اقامتگاه بوم گردی با اعتباری بیش از 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 13 میلیارد تومان تسهیلات با پیش بینی اشتغالزایی برای 160 نفر در گیلان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، ولی جهانی،  مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: 15 اقامتگاه بوم گردی با اعتباری بیش از 13 میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری می رسد.

ولی جهانی با اعلام این خبر گفت: 15 واحد اقامتگاه بوم گردی با اعتباری بیش از 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 13 میلیارد تومان تسهیلات با پیش بینی اشتغالزایی برای 160 نفر در گیلان افتتاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان روند پیشرفت فیزیکی ساخت اقامتگاهای بوم گردی در گیلان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ارتباط نزدیک و پیوسته دهیاران و شوراها با اداره میراث فرهنگی شهرستان ها روند احداث اقامتگاه های بوم گردی را تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 15 واحد بومگردی با اعتباری بیش از 13 میلیارد در گیلان

افتتاح 15 واحد بومگردی با اعتباری بیش از 13 میلیارد در گیلان