مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-17اقتصادي

5 تصفیه خانه فاضلاب روستایی در حال ساخت است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: پنج تصفیه خانه فاضلاب روستایی در دست ساخت است.

- فرهاد بختیاری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان با اشاره به تصفیه خانه های فعال فاضلاب در روستاهای ارزانفود و سیمین اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر دو تصفیه خانه فعال، پنج تصفیه خانه نیز در روستاهای ابرو، یلفان، آبرومند، حسین آباد ناظم و شهر کرفس در حال ساخت است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر راهبری، کنترل فرآیند و بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب استان مطابق با استانداردهای مصارف صنعتی و کشاورزی در دست انجام است گفت: تصفیه خانه فاضلاب روستای حسین آباد ناظم و روستای آبرومند 66 درصد، تصفیه خانه فاضلاب کرفس و روستای یلفان 61 درصد و تصفیه خانه فاضلاب روستای آبرومند 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: اعتبار هزینه شده برای این پنج تصفیه خانه تاکنون 135 میلیارد ریال بوده که برای تکمیل این طرح ها 459 میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

وی همچنین با اشاره جمعیت زیر پوشش افق این طرح ها گفت: جمعیت زیر پوشش در تصفیه خانه های فاضلاب روستای ابرو 4 هزار و 470 نفر، روستای آبرومند 2 هزار و 588 نفر، روستای یلفان، 185 نفر، روستای حسین آباد ناظم 4 هزار و 277 نفر و شهر جدید کرفس 5 هزار و 795 نفر پیش بینی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 تصفیه خانه فاضلاب روستایی در حال ساخت است

5 تصفیه خانه فاضلاب روستایی در حال ساخت است