مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 08:052023-07-28سياسي

افتتاح فاز اول جاده خرم آباد ـ پلدختر تا پاییز امسال


نماینده مردم پلدختر در معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده قدیم خرم آباد ـ پلدختر در چهار قطعه تعریف شده، قطعه یک طبق قول قرارگاه خاتم به احتمال زیاد تا پایان تابستان و اوایل پاییز امسال افتتاح می شود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر در معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده قدیم خرم آباد ـ پلدختر در چهار قطعه تعریف شده، قطعه یک طبق قول قرارگاه خاتم به احتمال زیاد تا پایان تابستان و اوایل پاییز امسال افتتاح می شود.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سیل سال 1398 پل های زیادی در شهرستان پلدختر آسیب دیده یا تخریب شدند که کار مرمت و احداث تمام پل ها انجام شده است.

وی ادامه داد: فقط پل برگلان سوخته باقی مانده که با توجه به شرایط منطقه ای و موقعیتی که داشت و قبلاً نیز توسط سیلاب های کوچک تخریب شده بود الان با شکل و شیوه جدید احداث و پایه های پل تمام شده و در حال نصب دال پل هستند که با توجه به پیشرفتی که دارد احتمال داده می شود در هفته دولت آماده افتتاح باشد.

کاظمی تصریح کرد: برای احداث این پل بین 15 تا 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: در مجموع حدود 40 پل بزرگ و جاده های روستایی به طور کامل تخریب شده بودند که کار بازسازی و احداث آن ها انجام شه و تنها این پل ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول جاده خرم آباد ـ پلدختر تا پاییز امسال

افتتاح فاز اول جاده خرم آباد ـ پلدختر تا پاییز امسال