مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-29اجتماعي

تبیین قیام امام حسین (ع) برای انتقال پیام عاشورا ضروریست


مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مراسم عزاداری شهدای کربلا که در نمازخانه اداره کل برگزار شد گفت: پیام عاشورا پیام آزادگیست و جهاد تبیین برای انتقال این پیام مهم باید در اولویت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی مطهری مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مراسم عزاداری شهدای کربلا که در نمازخانه اداره کل برگزار شد اظهار داشت: پیام عاشورا پیام آزادگیست و جهاد تبیین برای انتقال این پیام مهم باید در اولویت باشد مطهری بیان کرد: هر چیزی بهایی دارد و بهای آزادگی خون دادن در راه آن است و ایثار از هر آن چه که داریم.

وی افزود: لازم است با همتی مضاعف همچون اباعبدالله الحسین (ع) که دارو ندار خود را در راه آزادگی داد در این راه جانفشانی کرد ایثار کنیم.

مطهری با اشاره به ادامه راه امام حسین ع که همان اشاعه امر به معروف و نهی از منکر است اذعان کرد: هدف از قیام کربلا امر به معروف و نهی از منکر بود و ما نیز به عنوان پیروان آن امام همام باید در این مسیر حرکت کنیم و به این فریضه عمل نماییم.

این مقام مسئول ضمن اشاره به عاشورای حسینی و اهمیت آموزه های این روز خاطر نشان کرد: عاشورا به ما می آموزد که همیشه و در طول عمر خود به دنبال حقانیت باشیم و از ظلم و ستم به دیگران دوری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین قیام امام حسین (ع) برای انتقال پیام عاشورا ضروریست

تبیین قیام امام حسین (ع) برای انتقال پیام عاشورا ضروریست