مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-21سياسي

ایران در صف مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد


سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به روز جهانی ادای احترام قربانیان تروریست، گفت: ایران در صف مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد.

- آیت الله العظمی نوری همدانی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر دولت به اقشار ضعیف و کم درآمد و رفع تبعیض در کشور، بر لزوم مقابله با مشکلات اقتصادی و بالا بردن ارزش پول ملی کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو فوت روزانه 700 نفر از هموطنان بر اثر این بیماری، کسری بودجه 480 هزار میلیاردی، بحران کمبود کالاهای اساسی، ناترازی در بخش انرژی، رشد اقتصادی صفر درصدی و تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: دولت از فردای شروع به کار، با عزم جدی و تکیه بر باور عمیق ما می توانیم ، به صورت شبانه روزی به دنبال حل مشکلات رفت و توانست در شش ماهه اول بر بسیاری از این مشکلات قایق آید.

رییسی هم ترازی منابع و مصارف دولت در سال اول فعالیت را از جمله دستاوردهای بسیار مهم و کم نظیر دولت برشمرد و افزود: امروز با لطف الهی و مجاهدت دولتمردان رشد اقتصادی 4 درصدی محقق شده، بیش از 5 هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل به مدار تولید بازگشته، نرخ بیکاری با رقم 8.

2 به پایین ترین رقم خود در چند دهه گذشته رسیده، ناترازی در بخش برق با تمهیدات دولت کاهش یافته و موضوع مسکن به عنوان یکی از مسائل بسیار مهم کشور که در سال های گذشته مورد کم توجهی قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در صف مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد

ایران در صف مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد