مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-03پزشكي

توضیحات معاون درمان علوم پزشکی یاسوج در خصوص مرگ 2مادر باردار طی چند روز اخیر


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مرگ دو مادر باردار در بیمارستان امام سجاد در حال بررسی و پیگیری هستند.

- محمود شهامت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به مرگ دو مادر باردار در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج افزود: چون این دو مورد با فاصله اندکی اتفاق افتاد کمی شائبه برانگیز شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در رابطه با دو مرگ مادر باردار 34 و 35 ساله که در بیمارستان امام سجاد یاسوج اتفاق افتاد، تصریح کرد: مادر دومی بارداری خارج از رحم داشت و با فشار بسیار پایین و وضعیت نامطلوب وارد بیمارستان شد که کمیته اولیه مرگ و میر این مورد تشکیل شد و روند بررسی آن در دانشگاه و مراکز نظارتی در جریان است و به محض مشخص شدن نتیجه به اطلاع عمومی رسانده می شود و با فرد یا افراد متخلف در صورت وجود تخلف، طبق قانون برخورد می شود.

شهامت در خصوص مرگ مادر باردار اولی نیز تاکید کرد: این خانم سابقه سکته مغزی داشت و تحت درمان بود که پزشکان متخصص توصیه کردند که این خانم نباید باردار شود که پرونده این موضوع نیز در حال بررسی است و نتیجه آن مکتوب اعلام می شود.

وی با مقایسه مرگ مادران باردار در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری، خاطرنشان کرد: اگر چه حتی یک مرگ مادر باردار برای ما تاسف برانگیز و ناراحت کننده است و ما پیگیر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون درمان علوم پزشکی یاسوج در خصوص مرگ 2مادر باردار طی چند روز اخیر

توضیحات معاون درمان علوم پزشکی یاسوج در خصوص مرگ 2مادر باردار طی چند روز اخیر