مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-19اجتماعي

راهداری 300 کلاه ایمنی به موتورسواران کرمانشاه اهدا کرد


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: طی چهار ماه نخست سال جاری دوره های آموزشی و توزیع کلاه ایمنی در بین 300 راکب موتورسیکلت استان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صادق عزیزی رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه اظهار کرد: طبق آمارهای موجود بیشترین آسیب های وارده به راکبان موتورسیکلت هنگام تصادفات در ناحیه سر است که گذاشتن کلاه ایمنی تأثیر زیادی در کاهش مصدومیت ناشی از تصادفات را دارد که در همین راستا، از ابتدای سال جاری با برگزاری کلاس آموزشی و اهداء کلاه ایمنی به راکبین موتورسیکلت در شهرستان های استان کرمانشاه انجام شده است.

وی گفت: اولویت برگزاری کلاس های آموزشی و اهداء کلاه ایمنی در روستاهایی بود که بیشترین آسیب دیدگی موتورسیکلت سواران و تردد وسایل نقلیه را داشته و در مناطق پرخطر قرار دارند اجرا شده است.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی در روستاها اشاره کرد و افزود: باتوجه به ضرورت آشنایی راکبین موتورسیکلت با مقررات بهره مندی از این وسیله نقلیه، ضمن هماهنگی با بخشداری و حضور کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک، پلیس راه و فوریت های پزشکی اقدام به برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری 300 کلاه ایمنی به موتورسواران کرمانشاه اهدا کرد

راهداری 300 کلاه ایمنی به موتورسواران کرمانشاه اهدا کرد