مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-07سياسي

همکاری معاونت علمی و جهاد دانشگاهی در چند طرح کلان ملی


معاون علمی و فناوری رییس جمهور از همکاری جهاد دانشگاهی و این معاونت در چند طرح کلان ملی و پیشرفت خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی در این طرح ها بازیگر اصلی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهور عصر امروز در چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی که در پژوهشگاه رویان برگزار شد، گفت: بنده بیشتر از 5 ماه توفیق خدمت در جهاد دانشگاهی را نداشتم اما همیشه از این نهاد مقدس انقلابی با تمام عشق به عنوان سرمایه بزرگ ملی یاد کرده ام.

وی افزود: باور من این است که جهاد دانشگاهی می تواند یک الگوی پیشروی پیشرفت برای کشور باشد و جهاد دانشگاهی مملو از دانشمندان و استادان بی ادعای پرکار است که پر از امید و انگیزه برای کارهای بزرگ هستند.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه به اعتقاد من باید در سطح حاکمیت بازنگاهی به این ظرفیت و مولود انقلاب اسلامی انجام گیرد.

فکر نمی کنم نهادی مانند جهاد دانشگاهی را بشود پیدا کرد که مورد توجه حضرت آقا باشد و این موضوع در هر برهه ای در قالب کلامی از سوی حضرت آقا نشان داده شده و این نشان دهنده باور ایشان به این نهاد است.

معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: امیدواریم بتوانیم کمک کنیم این نهاد پربارتر فعالیت کند و بستر سیال آموزش، پرورش و تربیت جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری معاونت علمی و جهاد دانشگاهی در چند طرح کلان ملی

همکاری معاونت علمی و جهاد دانشگاهی در چند طرح کلان ملی