مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-12بين الملل

گلوبال تایمز: حملات بی پروا علیه چین، آمریکا را زشت تر و زننده تر می کند


جو بایدن در سخنرانی اخیرش به مقامات چینی تحت عنوان «جماعت بد» تاخت و ادعا کرد، «اقتصاد چین با مشکل مواجه شده است.

» روزنامه چینی گلوبال تایمز به این مسئله واکنش نشان داده و نوشت، - جو بایدن در سخنرانی اخیرش به مقامات چینی تحت عنوان جماعت بد تاخت و ادعا کرد، اقتصاد چین با مشکل مواجه شده است.

روزنامه چینی گلوبال تایمز به این مسئله واکنش نشان داده و نوشت، اظهار نظرات تند و تیز علیه چین یکی از آسان ترین روش ها برای سیاستمداران است تا فورا توجهات را به خود جلب کنند و رییس جمهور آمریکا از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه چینی گلوبال تایمز در گزارش خود آورده است: مارک تواین، نویسنده آمریکایی در یکی از مقاله های خود گفته بود، انتخابات آمریکا مملو از حقه های بی شرمانه، دروغ و تقلب است.

همزمان با شروع برخی از فعالیت های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، چندین نامزد استراتژی های خوب خود را درخصوص حکمرانی ملی ارائه نمی دهند اما در عوض تمرکز خود را بر روی حمله به دیگران و چین گذاشته اند.

فضای حاکم در جامعه آمریکا نسبت به چین به شدت توسط واشنگتن مسموم شده است و اظهار نظرات تند و تیز علیه چین یکی از آسان ترین روش ها برای سیاستمداران است تا فورا توجهات را به خود جلب کنند و جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا از این قاعده مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوبال تایمز: حملات بی پروا علیه چین، آمریکا را زشت تر و زننده تر می کند

گلوبال تایمز: حملات بی پروا علیه چین، آمریکا را زشت تر و زننده تر می کند