مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-15سياسي

مشکلات آب شرب روستاهای رزن حل می شود


فرماندار شهرستان رزن از تزریق اعتبار حدود 15میلیارد تومانی به منظور آبرسانی به روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: مشکلات آب شرب روستاهای رزن در حداقل زمان حل و فصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی انتقادهای صورت گرفته از سوی فرماندار شهرستان رزن درخصوص در خصوص مشکلات آب روستاهای رزن، مشکلات آبفای استان همدان و انتقادهای ائمه جمعه این شهرستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان سه شنبه در شهرستان رزن حضور پیدا کرد.

این حضور در پی پیگیری مشکلات آب شرب در شهرستان به خصوص در بخش سردرود صورت گرفت.

در این جلسه، علی اصغر غفاری آثار به منظور جذب حداکثری از اعتبارات ملی و سفر ریاست جمهوری در راستای حل مشکلات روستاهای یارمچه باغ، گندوز، قراکند، کهریزبغازی، جربانلو، سورتجین، لاله دان وغیره قول مساعد داد و بر لزوم تغییر مدیران و کارمندان کم کار و کم توان و البته تقویت سیستم مدیریتی آبفا تاکید کرد.

فرماندار شهرستان رزن افزود: حضور ماهیانه مدیرعامل شرکت آبفای استان و معاونین مربوطه در شهرستان به منظور به نتیجه رساندن و حل مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان باید در دستور کار باشد.

وی در ادامه با در نظر گرفتن اعتباری به مبلغ 15 میلیارد و 400 میلیون تومان به منظور آبرسانی به روستاهای شهرستان رزن، تشریح کرد: از این میزان، 3 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آب شرب روستاهای رزن حل می شود

مشکلات آب شرب روستاهای رزن حل می شود