مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-20حوادث

نوجوان 14 ساله در سد اراک غرق شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از غرق شدن نوجوان 14 ساله در سد خاکی «مودر» اراک خبر داد.

- اراک- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از غرق شدن نوجوان 14 ساله در سد خاکی مودر اراک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز ایران نژاد در این خصوص اظهار داشت: با دریافت گزارش تلفنی مبنی بر نیاز به حضور عوامل اورژانس به منظور امدادرسانی به نوجوان بلافاصله پایگاه اورژانس 115 املاح به محل حادثه اعزام شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ادامه افزود: پس از تلاش همکاران آتش نشانی پس از بیرون کشیدن این نوجوان و باوجود تلاش کارشناسان اورژانس 115 حاضر در صحنه، احیای پیشرفته این نوجوان ناموفق بود.

ایران نژاد گفت: دریاچه و سدها به علت موقعیت خاص خود نظیر توپوگرافی کاملاً نامشخص، باتلاقی بودن و همچنین جریان های شدید موجود در اعماق، مکان بسیار نامناسبی برای شنا کردن است و با وجود ظاهری آرام بسیار خطرناک و عمیق هستند و لغزندگی حاشیه رودخانه ها و بندهای انحرافی، مکش جریان آب و شرایط رسوبی و همچنین تغییرات ناگهانی دمای آب در این نقاط باعث گرفتگی عضلات، از دست رفتن تعادل و غرق شدگی شناگران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان 14 ساله در سد اراک غرق شد

نوجوان 14 ساله در سد اراک غرق شد