مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:152023-07-29اقتصادي

بهره مندی بیش از 38 هزار نفر در لرستان از آموزش های فنی و حرفه ای


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان گفت: بیش از 38 هزار نفر در استان از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان گفت: بیش از 38 هزار نفر در استان از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.

حشمت اله معتمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه ای آموزش های مهارتی را در 18 مرکز سابق آموزش دولتی، 400 آموزشگاه آزاد با بیش از 800 مربی خصوصی و دولتی سالانه به 30 هزار نفر در بخش دولتی و خصوصی در بیش از 200 حرفه و شغل به کارجویان و متقاضیان ارائه می کند.

وی تصریح کرد: در سال 1401 در کل استان 38 هزار و 334 نفر از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند که این رقم در شهرستان بروجرد 7 هزار و 217 نفر بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان خاطرنشان کرد: در بروجرد از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 980 نفر در دوره های آموزش فنی و حرفه ای ثبت نام کرده اند.

معتمدی اضافه کرد: سه مرکز آموزش ثابت دولتی، 8 واحد سیار، 85 آموزشگاه آزاد، دو مرکز جوار دانشگاه آزاد و آیت الله العظمی بروجردی، دو مرکز جوار کارخانه و 70 نیروی انسانی در بروجرد در حال فعالیت است.

وی بیان کرد: در سالی که به نام رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان توانمندسازی جوانان، کارگران و کارکنان عرصه کار و تولید ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 38 هزار نفر در لرستان از آموزش های فنی و حرفه ای

بهره مندی بیش از 38 هزار نفر در لرستان از آموزش های فنی و حرفه ای