مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-10اقتصادي

ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران، با حذف اسناد عادی مانند قولنامه ها محقق می شود


رییس کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی گفت: توسعه اقتصادی جز با ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران محقق نمی شود و این موضوع نیز جز با حذف اسناد عادی مثل قولنامه ها میسر نخواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی گفت: توسعه اقتصادی جز با ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران محقق نمی شود و این موضوع نیز جز با حذف اسناد عادی مثل قولنامه ها میسر نخواهد شد.

محمود حسین زاده پنجشنبه شب 19 مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اسناد عادی موجب بی اعتباری اسناد رسمی می شود، اینکه در پرونده های قضایی و حقوقی مشاهده می شود یک باب آپارتمان به چندین نفر فروخته می شود، دال بر شیوع استفاده از اسناد عادی و غیررسمی است.

وی بر لزوم توجه به تهدیدات و مخاطرات بی شمار شیوع اسناد عادی و غیررسمی در کشور، تاکید و اظهار کرد: این اسناد می تواند لانه فساد مفسدان اقتصادی، زمین خواران و کلاهبرداران حرفه ای در جامعه باشد و برخی تخلف های اقتصادی را شیوع می دهد.

وی یادآور شد: ایجاد و بروز انواع و اقسام مشکلات بانکی ناشی از استفاده از اسناد عادی، یکی از مخاطرات جدی کشور و نظام اقتصادی است.

حسین زاده افزود: بر اساس آخرین آمارها افزون بر 30 درصد پرونده های دستگاه قضایی به طور مستقیم به موضوع اسناد عادی ارتباط دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران، با حذف اسناد عادی مانند قولنامه ها محقق می شود

ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران، با حذف اسناد عادی مانند قولنامه ها محقق می شود