مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:202023-07-24اقتصادي

سرویس روستابازار، احیاءکننده کسب وکارهای روستایی همدان


با توجه به اهمیت اشتغال روستایی سرویس های پستی مناسبی تعریف شده که سرویس روستا بازار و سرویس مرسولات و کالاهای استراتژیک بومی از جمله این سرویس ها بوده و با حذف دلالان، - ایسنا/همدان مدیرکل پست استان همدان گفت: با توجه به اهمیت اشتغال روستایی سرویس های پستی مناسبی تعریف شده که سرویس روستا بازار و سرویس مرسولات و کالاهای استراتژیک بومی از جمله این سرویس ها بوده و با حذف دلالان، کسب و کارهای روستایی را احیاء می کند.

محمد نعیمی دوشنبه دوم مردادماه در نشست با دهیاران شهرستان رزن، اظهار کرد: با بسترهای پستی، ارتباطی و زیرساختی و سرویس های پستی روستایی تعریف شده در استان، کالا و مرسولات بومی و تولیدات کشاورزی که روستاییان دارند، به راحتی به اقصی نقاط کشور ارسال می شود.

وی بیان کرد: در این طرح، توزیع محصولاتی که روستا تولیدکننده آن است را پست لجستیک بر عهده می گیرد و در بستر تجارت الکترونیک و فروشگاه الکترونیکی، آنها را در اختیار مشتریان در سراسر نقاط کشور و البته با هزینه بسیار پایین قرار می دهد.

وی با اشاره به حوزه روستایی و ضرورت تقویت خدمات پست روستایی خاطرنشان کرد: در شهرستان رزن در سطح روستاها اگر دهیاران برای ارائه خدمات پستی به روستاهای شهرستان افراد مورد وثوق دارند معرفی کنند که در این رابطه تعامل و همکاری مطلوب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس روستابازار، احیاءکننده کسب وکارهای روستایی همدان

سرویس روستابازار، احیاءکننده کسب وکارهای روستایی همدان