مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-20سياسي

مشارکت 11 کانون فرهنگی مساجد سمنان در مواکب اربعین


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران چهار سرود در زمینه ایثار و شهادت توسط گروه های سرود کانون های مساجد تولید می شود.

- ایسنا/سمنان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران چهار سرود در زمینه ایثار و شهادت توسط گروه های سرود کانون های مساجد تولید می شود.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی 29 مرداد و در آستانه به مناسبت سی ام مرداد روز جهانی مسجد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، سرود را از مهمترین محورهای فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برشمرد و با اشاره به جایگاه مهم مساجد در نظام اسلامی اظهار کرد: مساجد از ابتدای اسلام محور فعالیت های مختلف دینی، سیاسی، فرهنگی و .

بوده اند و امروز نیز باید در همه زمینه ها فعالیت های خوبی انجام شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به تاسیس کانون های مساجد با هدف جذب کودکان و نوجوان به مساجد، افزود: کلاس های اوقات فراغت در 115 کانون فرهنگی هنری در این استان ثبت شده است که کلاس ها در حال برگزاری است و این کلاس ها با محوریت نشاط اجتماعی و جذب کودکان و نوجوانان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 11 کانون فرهنگی مساجد سمنان در مواکب اربعین

مشارکت 11 کانون فرهنگی مساجد سمنان در مواکب اربعین