مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-31سياسي

اجرای طرح اشتغال خانگی برای 245 زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری


قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون طرح اشتغال خانگی برای 245 زن سرپرست خانوار اجرا شده که شامل 25 طرح از جمله خیاطی، -  سید مهدی هاشمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: خدمت ایجاد زمینه اشتغال علاوه بر مددجویان برای خانواده های نیازمند دارای شرایط نیز اجرا می شود.

قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال خانگی همراه با درآمد باثبات از رویکردهای این نهاد است، افزود: کارشناسان اشتغال کمیته امداد استان همراه با راهبران شغلی جلساتی پیرامون معرفی طرح های اشتغال(دارای درآمد باثبات و مورد نیاز در همان منطقه محل سکونت متقاضیان) برگزار می کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون طرح اشتغال خانگی برای 245 زن سرپرست خانوار اجرا شده که شامل 25 طرح از جمله خیاطی، پخت نان خانگی، صنایع دستی، پرورش و نگهداری گاو و طیور و طرح های خدماتی است.

هاشمی با اشاره به بسته حمایتی در نظر گرفته شده برای این بانوان، خاطرنشان کرد: لوازم مورد نیاز راه اندازی این طرح های اشتغال با مشارکت مراکز نیکوکاری و هماهنگی متقاضیان تهیه می شود.

وی بیان کرد: خانواده های نیازمند اشتغال می توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در سراسر استان از این تسهیلات بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اشتغال خانگی برای 245 زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح اشتغال خانگی برای 245 زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری