مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-06بين الملل

جواد قارایی و عمان گردی به جای ایران گردی؛ در گلستانه بوی علف می آید اگر بگذارند!


انتقاد از عزم همکاری تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ایرانگرد» با عمانی ها در حالی است که از صدا وسیما و وزارت گردشگری باید پرسید چرا؟! - جواد قارایی و عمان گردی به جای ایران گردی؛ در گلستانه بوی علف می آید اگر بگذارند! انتقاد از عزم همکاری تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی ایرانگرد با عمانی ها در حالی است که از صدا وسیما و وزارت گردشگری باید پرسید چرا؟!   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- خبر و تصویر پروژه مستند سازی جواد قارایی مجری و تهیه کننده برنامه خوب تلویزیونی ایرانگرد در عمان بر روزنامه جوان بسیار ثقیل افتاده و پرسیده پس آن، در گلستانه چه بوی علفی می آمد چه شد؟  یعنی طعنه زده با آن همه ابراز عشق به ایران و ایرانِ جان ، چرا می خواهد به جای ایران گردی جاذبه های عمان را مستند کند؟   نویسنده البته به خود تسکین داده هر ایرانی فارسی زبان یا ایران دوستی که ناگهان ما را غافل گیر رفتن خود کند ایران اما پا برجاست .

یا مشکل را از صدا وسیما ندانسته بلکه مدعی شده رقمی که از یک وزارتخانه خواسته ( احتمالا وزارت گردش گری) بالا بوده و گفته اند ما از این پول ها نداریم.

    آقای قارایی البته خبر مهاجرت خود را تکذیب کرده و گفته چون 7 ماه بیکار بوده به پیشنهاد مستند سازی در کشور عمان پاسخ داده وگرنه اولویت من ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد قارایی و عمان گردی به جای ایران گردی؛ در گلستانه بوی علف می آید اگر بگذارند!

جواد قارایی و عمان گردی به جای ایران گردی؛ در گلستانه بوی علف می آید اگر بگذارند!