مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-13سياسي

1776 هیئت مذهبی دارای مجوز هستند/ فعالیت متنوع هیئات


کارشناس ساماندهی تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تاکنون هزار و 776 هیئت مذهبی استان با ثبت نام در سامانه طوبی نسبت به دریافت مجوز اقدام کردند.

- رضا مهرعلیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی به تشریح فعالیت های تشکلهای وابسته به این اداره کل و خدمات اجتماعی آنان پرداخت و با اشاره به تنوع تشکلهای مذهبی و دینی استان در قالب هیئات مذهبی، کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، شبکه هیئات و تشکلهای دینی و کانون های فرهنگی تبلیغی، فعالیت ها و برنامه های تشکلهای دینی مردم نهاد را بسیار گسترده و با برکت عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تشکل های دینی مردم نهاد به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نهادهای مردمی در حوزه خدمات اجتماعی در سال های جاری به فعالیت در بخش های مختلف خدمات دهی پرداختند که بارزترین آن را می توان در جریان همه گیری ویروس منحوس کرونا ، حوادث و بلایای طبیعی، رزمایش کمک های مؤمنانه و غیره یادآور شد.

کارشناس ساماندهی تشکلهای دینی مازندران یکی از رسالت های واحد ساماندهی تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران را شناسایی، ساماندهی و حمایت از تشکلهای مردم نهاد در حوزه فعالیت های دینی و مذهبی خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1776 هیئت مذهبی دارای مجوز هستند/ فعالیت متنوع هیئات

1776 هیئت مذهبی دارای مجوز هستند/ فعالیت متنوع هیئات