مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-08حوادث

جزییات تخلفات مافیای ساخت و سازدر خلازیر از زبان شهردار منطقه 19


تمام تخلفات ساختمانی و نابسامانی های برخی مشاغل مستقر در این منطقه همچون ضایعات فروشان و کلونی ها و مافیای فساد در ساخت و ساز متأسفانه در زمین های موقوفه رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، تورج فرهادی در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه ریزش ساختمان در منطقه 19، اظهار کرد: اعضای شورا به صورت تلفنی و حضوری در جریان موضوع قرار گرفتند اما گزارش اقدامات انجام شده در این جلسه ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه 19 با بیان اینکه متأسفانه همکاران ما در سامانه 137 که خالصانه مشغول به کار بودند در کنار نیروهای پلیس در این حادثه جان باختند، یادآور شد: منطقه 19 جنوبی و دارای ظرفیت های بی شمار است و با توجه به وجود شهر فرودگاهی و شهر آفتاب و اثرگذاری آن بر مباحث کلان اقتصادی و خدماتی، این منطقه بسیار مهم است اما متأسفانه از خدمات اولیه محروم است.

وی با اشاره به اینکه هموطنان 23 استان و گردشگران خارجی از این منطقه وارد تهران می شوند، خاطرنشان کرد: 32 هزار هکتار  وسعت شهر آفتاب، دو هزار و 100 هکتار وسعت منطقه و 15 هزار هکتار وسعت شهر فرودگاهی از ویژگی های این منطقه به شمار می رود و ظرفیتی برای کل کشور محسوب می شود.

فرهادی تأکید کرد: تمام تخلفات ساختمانی و نابسامانی های برخی مشاغل مستقر در محل همچون ضایعات فروشان و کلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخلفات مافیای ساخت و سازدر خلازیر از زبان شهردار منطقه 19

جزییات تخلفات مافیای ساخت و سازدر خلازیر از زبان شهردار منطقه 19