مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-14اجتماعي

130 اخطاریه برای صنایع آلاینده بُرخوار صادر شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برخوار از پایش 200 واحد صنعتی و صدور اخطاریه رفع آلایندگی برای 130 واحد آلاینده در این شهرستان طی ماه جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدولید مغربی اظهار داشت: از ابتدای مرداد ماه تاکنون بیش از 200 واحد صنعتی در برخوار پایش شدند و این طرح همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه برخی از صنایع، شاخص های زیست محیطی را بعد از ساعات اداری رعایت نمی کنند، طرح گشت و پایش شبانه صنایع شهرستانی برنامه ریزی و اجرا شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برخوار با اشاره به اینکه دو مرحله از این طرح طی گذشته انجام شد، ادامه داد: اجرای مرحله سوم از ابتدای مردادماه آغاز شده و بر مبنای چهار محور، صنایع در سطح شهرستان پایش شد.

مغربی گفت: طی این مرحله، 130 اخطاریه زیست محیطی رفع آلایندگی صادر شده و 10 مورد نمونه برداری حاصل از گشت و پایش بیش از 200 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در شهرستان نیز صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پایش های شبانه و تجزیه و تحلیل انجام شده، وجود کوره های آجروگچ، معادن و اقدامات غیراصولی این واحدها، از منابع دیگر آلودگی شهرستان است.

رییس اداره محیط زیست برخوار، سوزاندن زباله و ضایعات توسط واحدهایی که به طور غیرمجاز اقدام به جمع آوری این ضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 اخطاریه برای صنایع آلاینده بُرخوار صادر شد

130 اخطاریه برای صنایع آلاینده بُرخوار صادر شد