مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-31اقتصادي

تخصیص100ﻣﯿﻠﯿﺎرد ﺗﻮﻣﺎن اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮای تکمیل ﻣﺤﻮر ﺑﯿﺮﺟﻨﺪ-ﻗﺎﯾﻦ


رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: از تخصیص100ﻣﯿﻠﯿﺎرد ﺗﻮﻣﺎن اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮای تکمیل ﻣﺤﻮر ﺑﯿﺮﺟﻨﺪ-ﻗﺎﯾﻦ از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید جهانشاهی صبح دوشنبه به رسانه های گروهی از تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور بیرجند-قاین از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با اشاره به مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به خراسان جنوبی در دو مرحله گفت: این اعتبار به صورت نقد تخصیص یافته و مخصوص اجرای پروژه در خراسان جنوبی ابلاغ گردیده است.

جهانشاهی با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی رتبه سوم وسعت و رتبه اول پراکندگی کشور را دارا است، افزود: تکمیل و بهره برداری از باندهای دوم جزو اولویت های نخست توسعه استان است در این راستا مصوبات خوبی اخذ شده است.

وی با بیان اینکه از شروع به کار دولت سیزدهم تا کنون اعتبارات قابل توجهی به خراسان جنوبی اختصاص یافته است، گفت: در حال حاضر 12 کیلومتر از محور مذکور (محور بیرجند- قاین) فاقد باند دوم بوده و تکمیل پروژه در دست انجام است و هم اکنون سه پیمانکار در حال اجرای عملیات راهسازی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص100ﻣﯿﻠﯿﺎرد ﺗﻮﻣﺎن اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮای تکمیل ﻣﺤﻮر ﺑﯿﺮﺟﻨﺪ-ﻗﺎﯾﻦ

تخصیص100ﻣﯿﻠﯿﺎرد ﺗﻮﻣﺎن اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮای تکمیل ﻣﺤﻮر ﺑﯿﺮﺟﻨﺪ-ﻗﺎﯾﻦ