مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-11سياسي

مهم ترین ویژگی شهید ردانی پور جامعیت او بود


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برجسته ترین و کارآمدترین ویژگی شهید ردانی پور جامعیت وی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر جمعه در آیین چهلمین سالگرد شهادت شهید ردانی پور در خیمه گاه گلستان شهدای اصفهان با اشاره به اینکه چند روز بزرگ در تاریخ اسلام داریم گفت: اولین روز، روز بعثت بود که نقطه آغاز اسلام قرار گرفت، روز دوم غدیر بود که دین به کمال رسید، روز سوم عاشورا بود که روز نجات دین از مرگ بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روز عاشورا روز حیات بخشیدن ابدی به اسلام است، تصریح کرد: امام حسین (ع) در مقابل کسانی که می گفتند جنگ با یزیدیان پیش بینی شده و روشن است و نتیجه ای جز شهادت ندارد به ام سلمه فرمود: مادر جان می دانم و من از شما آگاه ترم، پرسیدند پس به دنبال چه هستید؟ فرمود به دنبال زنده کردن و نجات دین خدا هستم.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمود این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است خاطر نشان کرد: نهضت عاشورا و جهاد تبیین حضرت زینب (س) و حضرت زین العابدین (ع) بعد از عاشورا دین اسلام را نجات داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما باید از خدا بخواهیم حیات و ممات ما را مانند شهدا قرار دهد، و لازمه آن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین ویژگی شهید ردانی پور جامعیت او بود

مهم ترین ویژگی شهید ردانی پور جامعیت او بود