مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-15ورزشي

همه چیز برای قهرمانی سپاهان مهیا است


دربی های اصفهان همیشه باکیفیت تر از تهران بوده، زیرا در تقابل سرخابی ها عموما بازی به حاشیه کشیده شده و معمولاً تیم ها نمی توانند فوتبال بازی کنند.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: دربی های اصفهان همیشه باکیفیت تر از تهران بوده، زیرا در تقابل سرخابی ها عموما بازی به حاشیه کشیده شده و معمولاً تیم ها نمی توانند فوتبال بازی کنند.

احسان ادیبی در گفت وگو با ایسنا، پیش از تقابل تیم های سپاهان و ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر، اظهار کرد: به جز 2 سال حضور تارتار که فوتبالِ روان بازی نمی کرد و بازی نسبتا کسل کننده بود، تفکرات ربیعی و مورایس مبنی بر زیبابازی کردن فوتبال سبب می شود بازی تماشاگرپسندی ارائه شود.

وی افزود: دربی های اصفهان همیشه باکیفیت تر از تهران بوده، زیرا در تقابل سرخابی ها عموما بازی به حاشیه کشیده شده و معمولا تیم ها نمی توانند فوتبال بازی کنند، اما دربی اصفهان متفاوت است.

سپاهان بهترین مهره ها را در نقاط ضعفش جذب کرد این بازیکن پیشین سپاهان یادآور شد: سپاهان ثبات مدیریتی خود را حفظ کرده و شخص ساکت برای جامعه فوتبال شناخته شده است.

همین امر نوید روزهای خوبی برای سپاهان دارد.

ادیبی در خصوص عملکرد مورایس تصریح کرد: مورایس نقص های سال گذشته تیم را برطرف کرده و فکر می کنم بهترین مهره های لیگ را جذب کرده و بنابراین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز برای قهرمانی سپاهان مهیا است

همه چیز برای قهرمانی سپاهان مهیا است