مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-06حوادث

ریختن خون مردم، هزینه خلف وعده مسئولان برای دوبانده کردن جاده رامشیر_ماهشهر


از سال 84 تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است، در این جاده تصادفات بسیاری اتفاق می افتد، لازم است استاندار و مسئولین استان هر چه زود تر به این مسئله ورود کنند و مسئولان خاطی که موجب داغدار شدن چندین خانواده شده اند را به شدت مجازات کنند.

- از سال 84 تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است، در این جاده تصادفات بسیاری اتفاق می افتد، لازم است استاندار و مسئولین استان هر چه زود تر به این مسئله ورود کنند و مسئولان خاطی که موجب داغدار شدن چندین خانواده شده اند را به شدت مجازات کنند.

جاده ای که در سه سال اخیر بیش از صد کشته و مصدوم برجای گذاشت، تیتر های تلخ خبرگزاری ها از حوادث رخ داده از این تصادفات و سکوت مسئولین و عدم اظهار نظر در این باره مردم این دو شهرستان را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرآنلاین*، بامداد پنجشنبه 12 مرداد ماه یک خبر تلخ دیگر از جاده مرگ(ماهشهر_رامشیر) مخابره شد تصادف یک پراید با یک سانتافه که سه جوان را به کام مرگ کشاند و سه مصدوم بر جای گذاشت.

تلخی این خبر زمانی بیشتر می شود که هر سه متوفی به نام های موسی البونعیم، حسین البونعیم و جمال البونعیم عضو یک خانواده بوده اند.

 تیتر های تلخ خبرگزاری ها از حوادث رخ داده در جاده مرگ جاده ای که در سه سال اخیر بیش از صد کشته و مصدوم برجای گذاشت، تیتر های تلخ خبرگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریختن خون مردم، هزینه خلف وعده مسئولان برای دوبانده کردن جاده رامشیر_ماهشهر

ریختن خون مردم، هزینه خلف وعده مسئولان برای دوبانده کردن جاده رامشیر_ماهشهر