مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-14فرهنگي

عکاس ایسنا منتخب نخستین همایش جهاد رسانه ای شد


احمد ظهرابی در نخستین همایش «جهاد رسانه ای» با موضوع «روایت امید و پیشرفت» به مناسبت روز خبرنگار در بخش گزارش ویدیویی منتخب و مورد تقدیر قرار گرفت.

- ایسنا/قم احمد ظهرابی در نخستین همایش جهاد رسانه ای با موضوع روایت امید و پیشرفت به مناسبت روز خبرنگار در بخش گزارش ویدیویی منتخب و مورد تقدیر قرار گرفت.

به مناسب روز خبرنگار همایشی با عنوان جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت در سالن همایش های پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد ظهرابی در نخستین همایش جهاد رسانه ای با موضوع روایت امید و پیشرفت به مناسبت روز خبرنگار در بخش گزارش ویدیویی منتخب و مورد تقدیر قرار گرفت.

در این همایش و در بخش ویدیو، ویدیوی سه قسمتی قربانی کردن تنها تالاب زنده قم که به موضوع ساخت بند 180 میلیارد ریالی در مسیر ورودی آب رودخانه شور به تالاب مره که منجر به خشک شدن آن و تبدیل شدن به منطقه مستعد خیزش گرد و خاک پرداخته است مورد تقدیر قرار گرفت.

این گزارش ویدیویی که کار تحقیقی آن در حدود یکسال و نیم به طول انجامید به دلیل معرفی دقیق پیامدهای ساخت غلط پروژه در حدود 30 دقیقه آماده شد که به دلیل مستند و طولانی شدن توضیحات در نهایت در سه قسمت در بخش ویدیو خبرگزاری ایسنا منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاس ایسنا منتخب نخستین همایش جهاد رسانه ای شد

عکاس ایسنا منتخب نخستین همایش جهاد رسانه ای شد