مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-15اقتصادي

46درصد مشترکان آب بالاتر از الگوی استاندارد مصرف می کنند


معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه هم اکنون 46درصد مشترکان کشور بالاتر از الگوی استاندارد مصرف می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هاشم امینی، معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به استان زنجان اظهار داشت: امسال برای عبور از تابستان، 18 پروژه اضطراری آبرسانی با اعتباری بالغ بر 289 میلیارد تومان در استان زنجان تعریف شده است.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: در همین راستا در سال جاری 22 حلقه چاه در نقاط مختلف زنجان حفر و تجهیز و وارد مدار بهره برداری شده است.

وی افزود: با رصد و پایش به موقع منابع تامین، از سال گذشته برنامه ریزی و پیش بینی های لازم برای عبور از تابستان گرم امسال صورت گرفته بود که در اغلب شهرهای کشور قطعی آب نداشتیم.

  جلوگیری از اخلال درارائه خدمات آبرسانی در 269 شهر  امینی بیان داشت: 269 شهر دارای تنش آبی در سطح کشور شناسایی شده که با اجرای پروژه های اولویت دار و اضطراری در این شهرها از اخلال در ارائه خدمات آبرسانی پیشگیری شد.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور سرانه مصرف آب در کشور را 230 لیتر برای هر نفر در شبانه روز اعلام و تصریح کرد: از این میزان 190 ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46درصد مشترکان آب بالاتر از الگوی استاندارد مصرف می کنند

46درصد مشترکان آب بالاتر از الگوی استاندارد مصرف می کنند