مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-18فناوري

آنالیز فوتبالی با چاشنی هوش مصنوعی در تبریز


مهندس تبریزی برای اولین بار در کشور نرم افزاری را طراحی کرده است که با استفاده از هوش مصنوعی آنالیز و تحلیل های فوتبالی را انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود نورانی مهندس تبریزی است که در گرایش فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کرده است؛ نورانی صبح جمعه در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: بعد از نمونه آنالیزی که به فیفا دادیم، با تلاش و سختی بسیار سروری را از فیفا دریافت کرده و زمان بسیاری سپری شد تا برنامه جایگاه خود را پیدا کند.

وی ادامه داد: به علت قابلیت های خوب برنامه، فیفا قبول کرد و در میان ده کشور جهان، رتبه سوم را کسب کردیم و به حد نصاب رساندیم چراکه در کل جهان دو تیم این شرایط را دارا هستند.

وی افزود: از قابلیت های برنامه می توان به این مورد اشاره کرد که هر 14 دقیقه وضعیت را اطلاع رسانی و تحلیل می کند و در حال حاضر برنامه با قدرت بالایی پیش می رود و امیدوارم بتوانیم قابلیت های بهتر از این را ارائه دهیم و در کشور مؤثر باشیم و چهار پروژه دیگر نیز در دست انجام است.

این کارشناس فیفا تاکید کرد: هوش مصنوعی می توتن دقیقاً تمام بازی را رصد و معایب را استخراج و تک تک بازیکنان را آنالیز کرد و ترکیب و نوع بازی را مشخص کنیم تا مربی راحت تر بتواند تصمیم بگیرد و در مورد اهداف تیم برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنالیز فوتبالی با چاشنی هوش مصنوعی در تبریز

آنالیز فوتبالی با چاشنی هوش مصنوعی در تبریز