مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-25بين الملل

هشدار فراکسیون حزب الله نسبت به خطر شیوع «اپیدمی همجنس گرایی» در لبنان


رییس فراکسیون حزب الله لبنان در پارلمان در سخنانی از همجنس گرایی به عنوان «اپیدمی غربی» تعبیر کرد و نسبت به شیوع آن در جامعه لبنان هشدار داد.

- هشدار فراکسیون حزب الله نسبت به خطر شیوع اپیدمی همجنس گرایی در لبنان رییس فراکسیون حزب الله لبنان در پارلمان در سخنانی از همجنس گرایی به عنوان اپیدمی غربی تعبیر کرد و نسبت به شیوع آن در جامعه لبنان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در این باره اظهار کرد: غرب، خانواده را رها کرد و به خود اجازه داد آن را تخریب و متلاشی کند و خانواده در غرب تبدیل به یک شرکت شده است.

وی تاکید کرد: غرب در این مسیر قرار گرفت و اکنون می خواهد آن را به جوامع ما صادر کند.

رعد گفت: آنچه غرب از مفاهیم همجنس گرایی و اباحی گری تبلیغ می کند، علاوه بر اینکه محصول تمدن آن بوده، ضایعات و زباله های تمدن آن نیز هست و می خواهد آن را در جوامع ما دفن کند تا نسل های ما تحت تأثیر قرار بگیرند و با این مساله همسو و هماهنگ شوند.

وی افزود: متأسفانه لبنان بازار آزاد است و برخی به فکر قانونی کردن همجنس گرایی، انحرافات جنسی و تخفیف مجازات برای همجنسگرایان هستند و این خطری برای بشریت است، بنابراین باید به این پروژه خطرناک توجه کنیم، خانواده هایمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فراکسیون حزب الله نسبت به خطر شیوع «اپیدمی همجنس گرایی» در لبنان

هشدار فراکسیون حزب الله نسبت به خطر شیوع «اپیدمی همجنس گرایی» در لبنان