مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 22:502023-07-29سياسي

یکی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی خواستار قطع مزایای مدیریتی اش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدیوسف قدوسی، مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نامه ای خطاب به دکتر سید محمد موسوی میرزایی، - مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نامه ای خطاب به رییس دانشگاه، خود را سرباز وطن دانسته و خواستار قطع مزایای مربوط به مسؤولیتش در دانشگاه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدیوسف قدوسی، مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نامه ای خطاب به دکتر سید محمد موسوی میرزایی، رییس دانشگاه خود را سرباز وطن دانسته و خواستار قطع مزایای مربوط به مسوولیتش در دانشگاه شد.

در متن این نامه آمده است: اینجانب دکتر محمد یوسف قدوسی متخصص قلب و عروق (عضو هیئت علمی دانشگاه) که طی چند ماه اخیر در معاونت درمان مشغول خدمت هستم، خود را سرباز وطن دانسته فلذا خواهشمندم دستور فرمایید هیچگونه پرداختی (حق مدیریت، کارانه، ماموریت، .

) از جهت مدیریت امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی به اینجانب انجام نپذیرد.

رییس دانشگاه در خصوص این اقدام تحسین برانگیز هم گفت: جهاد در دین اسلام و در کلام بزرگان الهی امری مقدس، ارزشمند و از جایگاه والایی برخوردار است و بدون شک افراد دارای تفکر جهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی خواستار قطع مزایای مدیریتی اش شد

یکی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی خواستار قطع مزایای مدیریتی اش شد