مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:002023-07-24بين الملل

سرنگونی 11 پهپاد اوکراین بر فراز «کریمه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سرگیی آکسیونوف» رییس شبه جزیره «کریمه» اعلام کرد که 11 پهپاد ارتش اوکراین بر فراز آسمان این منطقه توسط نیرو های پدافند هوایی روسیه و ابزار های جنگ الکترونیک سرنگون شد.

- رییس منطقه کریمه اعلام کرد که 11 پهپاد ارتش اوکراین که برای هدف قرار دادن این شبه جزیره به منطقه فرستاده شده بود، توسط پدافند هوایی روسیه منهدم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگیی آکسیونوف رییس شبه جزیره کریمه اعلام کرد که 11 پهپاد ارتش اوکراین بر فراز آسمان این منطقه توسط نیرو های پدافند هوایی روسیه و ابزار های جنگ الکترونیک سرنگون شد.

طی روز های اخیر، ارتش اوکراین حملات خود را به کریمه با هدف بازپس گیری این منطقه تشدید کرده است به طوریکه چهارشنبه هفته گذشته، کانال های تلگرامی مرتبط با سرویس های امنیتی روسیه و رسانه های اوکراینی گزارش دادند در پی حمله هوایی شبانه اوکراین به یک انبار مهمات در پایگاه آموزش نظامی در کریمه، آتش سوزی آغاز شد و پس از آن نیز روز 29 تیر ماه، در حمله پهپادی ارتش اوکراین به شبه جزیره کریمه، دست کم یک نوجوان دختر جان باخت و چندین ساختمان اداری نیز آسیب دید.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در خصوص جدیدترین حملات پهپادی اوکراین به شبه جزیره کریمه گزارش کرد، آکسیونوف گفته است که در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنگونی 11 پهپاد اوکراین بر فراز «کریمه»

سرنگونی 11 پهپاد اوکراین بر فراز «کریمه»