مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 20:102023-07-29بين الملل

مشارکت ایران در رژه سالیانه دریایی روسیه از نگاه یک رسانه صهیونیستی


یک روزنامه صهیونیستی حضور فرمانده نیروی دریای ارتش و شناورهای ایران در رژه دریایی سالیانه روسیه را به عنوان مشارکت ایران در «دیپلماسی دریایی» مورد توجه قرار داد.

- یک روزنامه صهیونیستی حضور فرمانده نیروی دریای ارتش و شناورهای ایران در رژه دریایی سالیانه روسیه را به عنوان مشارکت ایران در دیپلماسی دریایی مورد توجه قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی با مورد توجه قرار دادن مشارکت ایران در رژه سالیانه نیروی دریایی روسیه با دو شناور ایرانی، با تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن همکاری های دفاعی و راهبردی ایران و روسیه، مدعی شد، با توجه به این که نیروی دریایی هیچ یک از این دو کشور نمی تواند چالشی برای آمریکا یا غرب ایجاد کند، این اقدام بیشتر جنبه نمادین دارد.

جروزالم پست با اشاره به سفر امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریای ارتش به سن پترزبورگ، برای حضور در رژه دریایی سالانه نیروی دریایی روسیه، نوشت: او برای شرکت در سالروز تشکیل نیروی دریایی روسیه به سن پترزبورگ سفر کرده است که با حضور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ایران همچنین با برخی فرماندهان نیروی دریای کشورهایی که در این رویداد نظامی شرکت خواهند کرد، دیدار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت ایران در رژه سالیانه دریایی روسیه از نگاه یک رسانه صهیونیستی

مشارکت ایران در رژه سالیانه دریایی روسیه از نگاه یک رسانه صهیونیستی