مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-17سياسي

حل و فصل نهایی پرونده کثیرالشاکی «مجتمع تجاری زرین گرگان»


در جریان سفر غیر رسمی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به استان گلستان، رسیدگی و اتخاذ تدابیر پیرامون یک پرونده کثیرالشاکی در این استان، - در دستور کار رییس عدلیه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در راستای سیاست های اتخاذ شده از جانب رییس دستگاه قضا در دوره اخیر ناظر بر رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی در نهایت سرعت و دقت و لحاظ موازین قانونی در جهت احقاق حق هر چه سریع تر مالباختگان و همچنین جلوگیری از تشکیل پرونده های کثیرالشاکی با تمهید تدابیر پیشگیرانه، امروز پنجشنبه (26 مرداد) در جریان سفر غیر رسمی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به استان گلستان، رسیدگی و اتخاذ تدابیر پیرامون یک پرونده کثیرالشاکی در این استان، در دستور کار رییس عدلیه قرار گرفت.

پرونده کثیرالشاکی که در جریان سفر امروز رییس عدلیه به استان گلستان، مطمح نظر قرار گرفت، پرونده مجتمع تجاری زرین گرگان بود.

در رابطه با مفاد این پرونده، شایان ذکر است که صنف طلافروشان گرگان دارای یک قطعه زمین در خیابان ولیعصر این شهر بوده که دو سازنده معروف اقدام به ساخت مجتمع در خیابان مزبور نموده و بسیاری از واحدها را پیش فروش کردند؛ حسب ادعای خریداران، سازندگان علی رغم گذشت بیش از 10 سال از آغاز پروژه و بیش از 6 سال از زمان تحویل، به وعده های خود عمل ننموده اند؛ لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل و فصل نهایی پرونده کثیرالشاکی «مجتمع تجاری زرین گرگان»

حل و فصل نهایی پرونده کثیرالشاکی «مجتمع تجاری زرین گرگان»